Dbaj o wizerunek firmy

Prowadząc własną firmę, trzeba się liczyć często ze znaczącymi wydatkami na promocje. Bez tego, trudno będzie nam przekonać do siebie klientów. Oczywiście nie chodzi tu o promocje takie, które znamy z supermarketów lub reklam telewizyjnych, bo na te mogą pozwolić sobie tylko największe firmy, jednak czasem warto czerpać z takich wzorców i wprowadzać je na mniejszą skalę we własnym biznesie…
Obecnie skuteczna promocja to sposób na wyróżnienie się z tłumu podobnych ofert na rynku, największe z firm realizują ją poprzez reklamę w mediach czy bilbordy przy drogach, formy są dowolne jednak cel zawsze ten sam…zdobyć klienta. Dla każdej z firm ważne w tym jest to by jak najkorzystniej przedstawić swoją ofertę i zakres działalności, najlepiej prosto, ale tak by zapadało w pamięć. Czasem wystarczy, że w reklamie telewizyjnej naszego produktu nagle pojawi się coś zupełnie zaskakującego, co będzie czymś do tego stopnia intrygującym, że potencjalny klient, zapamięta reklamę i będzie chciał ją obejrzeć znowu.
W ten sposób przy okazji sobie utrwala nasza markę w pamięci i z pewnością w odpowiednim momencie po nią sięgnie, kojarząc to z czymś co go zaciekawiło lub rozbawiło. Przecież nikt nie powiedział, że reklama nie ma bawić? Jednak podstawą jest to by oferowane przez nas produkty były godne uwagi, inaczej klient zniechęci się do nas i z pewnością podobnie wpłynie na swoich znajomych, co dla nas będzie oznaczało utratę sporego grona potencjalnych klientów. Produkty muszą być wyróżniające się, dobrze oznakowane a reklama musi zawierać prawdziwe i rzetelne informacje, na ofercie przygotowanej nierzetelnie daleko nie zajedziemy, a klient który się zrazi nie tylko więcej już do nas nie wróci, ale może skutecznie zniechęcić do nas swoich przyjaciół i znajomych. Dbajmy więc o wysoki standard naszych usług, aby każdy klient był zadowolony i przyczynił się do promowania naszej firmy.

© 2011 – 2014, proveve. wszelkie prawa zastrzeżone publikacja z www.koban.pl

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.0/10 (1 vote cast)
Dbaj o wizerunek firmy, 9.0 out of 10 based on 1 rating