Postaw na własną reklamę
Przeglądając internet bardzo często natykamy się na różne profesjonalne artykuły, które oceniają jakiś produkt, jego wady i zalety. Coraz częściej są to recenzje z prawdziwego zdarzenia, na których solidności można się opierać przy zakupie. Takie artykuły na zlecenie zamawia sam producent danego urządzenia lub jego dystrybutor. Jest to rodzaj reklamy i to reklamy najskuteczniejszej bo budzącej zaufanie dla marki.
Już wiele firm przekonało się, że opłaca się, rzetelnie określać swoje produkty, nie ukrywając ich ewentualnych braków. Jednak publicystyka reklamowa to nie tylko reklamowanie produktu, to również tworzenie odpowiedniego wizerunku firmy poprzez przedstawienie jej osiągnięć, posiadanych certyfikatów itp. Bardzo często jednak tego typu artykuły są spłaszczane do krótkich tekstów pozycjonujących. Teksty te są potrzebne przy pozycjonowaniu strony, chodzi o to by stronę poprzez linki, którymi naszpikowane są takie publikacje odpowiednio zareklamować.
Dzięki temu w wynikach wyszukiwaniach taka strona wyświetla się na jednej z pierwszych pozycji. To sprawia, że więcej osób szukając konkretnego produktu czy usługi zdecyduje się na ofertę pozycjonowanej firmy. Reklama internetowa jest czymś jak widać specyficznym, rządzi się zupełnie innymi prawami niż reklama tradycyjna, w telewizji, radiu, prasie. W internecie bardziej liczy się przekaz słowny niż wizualny. Jest to o tyle ważne, że wiele osób po prostu w przeglądarkach wyłączają wyświetlanie obrazów by poszczególne strony wczytywały się szybciej. Wizualna reklama jest spotykana w internecie w postaci różnych banerów, jednak prawda jest taka, że nie jest to forma zbyt skuteczna. Tu bardziej niż w telewizji, reklamy tego typu są postrzegane jako nachalne, przez to zamiast nas zaciekawiać, często bardziej nas irytują.
© 2011 – 2015, cubus. wszelkie prawa zastrzeżone publikacja z www.koban.pl